Gaina penala vine in oras

Gaina penala vine in oras… Toata lumea da navala sa o tavaleasca! Ursul, lupul si iepurasul se intalnesc si se pun de acord sa-i faca o “vizita” gainii. Ajunsi in fata usii ei, ursul le spune celorlalti: pentru ca eu sunt mai mare si mai puternic trebuie sa-mi cedati mie primul loc. Asa ca intra el la gaina si… dai, si… lupta!!!
 Dupa o juma` de ora iese abia tinandu-se pe picioarele dinapoi, fara coada, numai spuma pe el.
 E data dracu` gaina asta; m-a terminat!
 Lasa-ma, ca intru eu la ea si-i fac felu`- se lauda lupul.
 Intra tantos la cabina dar dupa o ora iese si acesta rupt in doua: naparlit, mai mult behainddecat schelalaind:
 Ai avut dreptate, frate, ii spune ursului; sa nu mai aud de sex cu asa “pasarici”!
 La randul lui, iepurasul speriat, cu urechile ciulite si tremurand din toate incheieturile se introduce la gaina. Trece o ora, trec doua… iepurasul nu mai iesea din camera. Dupa trei ore, colegii ingrijorati pt. soarta bietului iepuras, dau buzna inauntru sa vada ce s-a-ntamplat.
 Cand colo, ce sa le vada ochii: pene, fulgi si tuleie peste tot zburand; iepurasul jumulea gaina!!!
 Ce faci ma, esti nebun, ce te-a apucat? – il intreaba cei doi.
 Nu va suparati ca asteptati atata, da` eu pana nu o vad goala nu mi se scoala…

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii