Se duce un tip la pescuit

Se duce un tip la pescuit; scule ultimul răcnet, momeli de ultimă oră, echipament super, toate pregătite, stă ce stă vreo 3 ore şi nu prinde nimic. La un moment dat vine şi un ţăran din localitate cu un băţ strâmb, vai de mama lui, o plută de cocean, nişte cânepă în loc de nailon, pune ceva în cârlig, aruncă şi scoate un peşte, mai pune ceva ,iar scoate un peşte şi tot aşa preţ de câteva ore. Până la urmă tipul cu super scule vine la el si îl întreabă :

- Cu ce dai, dom-le?

- Cu râme.

- Păi, şi eu tot cu râme, dar nu am prins nimic.

- Da, dar cu de astea (scoate ţăranul nişte râme de 30-40 de cm).

- De unde, dom-le, râme de astea?

- Te duci în vârful dealului şi bagi în pământ două fire de curent, le ţii puţin şi scoţi râme.

Se duce tipul în vârful dealului şi vine după o oră ca vai de el; bătut, vânăt, capul spart si aşa mai departe.

Ţăranul îl întreabă: 

- N-ai scos, dom-le, râme?

- N-am scos şi nici nu mai îmi trebuie.

- Păi de ce?

- Păi, am luat doua fire de curent de 220, le-am băgat în pământ şi nimic. Apoi am luat două fire de 380 şi le-am băgat şi pe astea tot în pământ.

- Şi…?!

- Şi nimic, până la urma am luat firul de la linia electrificată de tren.

- Şi…?!

- Şi-au ieşit minerii!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii