Bancuri Mioritice cu Animale - Bancuri amuzante cu animale

Bancuri Mioritice cu animale - Bancuri Amuzante cu Animale, Bancuri cu Animale, Bancuri cu Animale Amuzante, Bancuri cu Animale Haioase, Bancuri cu animale noi, Bancuri Haioase cu Animale, Bancuri Noi cu Animale,

Bancuri Mioritice cu Animale - Bancuri amuzante cu animale


1
- Ce șoarece merge pe 2 picioare?
- Nu știu!
- Mickey Mouse! Ce rață merge pe 2 picioare?
- Donald Duck!
- Toate rațele, prostule!

2

Un cal deprimat stătea tolănit și nu mai vrea pentru nimic în lume să se ridice. Stăpânul disperat chemă veterinarul.
– Aaa, este foarte grav, singura soluție sunt aceste pastile pe care i le vei da câteva zile; dacă nu reacționează, trebuie eutanasiat.
Porcul auzi totul și fuge la cal:
– Ridică-te, altfel se sfârșește rău!
Dar calul nu reacționează și dă încăpățânat din cap. A doua zi, veterinarul vine să vadă efectul pilulelor:
– Nu reacționează, mai așteptam o zi, dar cred că nu sunt speranțe!
– Du-te după carabină, a venit timpul să-l scăpăm pe bietul animal de chinuri!
Porcul fuge disperat la cal:
– Trebuie să reacționezi, e ultima ocazie, te rog, ăștia sunt gata să te omoare!
Calul se ridică, se scutură, face câteva mișcări de dans, o ia la fugă în galop și sare câteva obstacole. Stăpânul, care ținea mult la calul său, foarte fericit îi spune veterinarului:
– Mulțumesc mult, ești un medic minunat, ai făcut un miracol! Trebuie neapărat să sărbătorim evenimentul! Haide să tăiem porcul și să facem o masă mare!

3

Un urs, un leu și un porc s-au întâlnit și se laudă: 
Ursul: 
 -Dacă urlu eu o dată în pădure, toate animalele tremură de frică. 
Leul: 
 -Dacă eu răcnesc o dată în junglă, toate animalele se înfiorează de groază. 
Porcul: 
 -Asta nu-i nimic, eu strănut o singură dată și ... întreagă planetă se vaccinează !!!

4

Noapte, furtună, un tip aude bătăi puternice în ușă . 
Merge să deschidă. Deschide și nu vede nimic. Se mai uită pe-afară, nimic...
Dă să intre în casă și e tras de cracul pantalonului. Se uita în jos și?...
O moarte mica (vreo 5 cm), cu o coasă mică, se uita fix în ochii lui.
Omul cade în genunchi și-o imploră să-l mai lase cu viață că nu socoate că i-a venit vremea.
la care moartea zice tare:
GURA! Hamsteru-i acasă?

5

În pădure. Iepurașul trece pe lângă bârlogul ursoaicei. 
Vede ursuleții jucându-se și întreabă: 
-Mai flăcăi, mămica e acasă? 
Puii: -Nu... 
Iepurele: 
-Spuneți-i ca vreau sa ii rezolv treaba aia... 
Vine Ursoaica acasă, ursuleții ii transmit mesajul fără prea mari comentarii. 
A doua zi,scena se repeta. Ursoaica se enervează și le spune la ursuleți să îi spună iepurașului că nu este acasă și se ascundă în bârlog. 
Vine iepurele, întreabă: 
-Bai, smecherilor, mama este acasă? 
-Nu... 
-Spuneți-i ca vreau să îi fac treaba aia, să nu mai fugă!... 
Ursoaica când aude, iese din bârlog și fuge după iepure. Acesta, se strecoară printre copaci, dar la un moment dat, Ursoaica, fiind mai mare, se prinde între două crengi și rămâne blocată. Iepurele se duce pe la spate, își rezolvă ce avea de rezolvat, apoi trece în fața ei, zicându-i: 
-Bai, puteam sa o fac și acasă, dar nu am vrut sa stric educația celor mici!...

6

"Veverița lipsește o noapte întreagă de acasă. A doua zi vine toată smotocită, cu blana jumulită, vai de ea.
- Ce s-a întâmplat? o întreabă veverițoiul.
- Păi m-a prins bursucul, m-a dus la el acasă și 3 zile m-a bursucit întruna.
- Dar tu ai lipsit doar o zi!
- Păi am venit numai să mă schimb și mă întorc.

7

Trei tauri au auzit că fermierul va aduce încă un taur la fermă. Primul taur:
- Sunt aici de 5 ani. Nu renunț la niciuna din cele 100 de vaci ale mele pentru taurul ăsta nou. Al doilea taur:
- Eu sunt aici de 3 ani. Și eu îmi voi păstra toate cele 50 vaci. Al treilea:
- Eu sunt aici doar de un an și voi m-ați lăsat să am doar 10 vaci. Poate că sunt mai mic decât voi dar tot îmi voi păstra cele 10 vaci. În acel moment camionul oprește în fața pășunii și din el coboară cel mai mare taur pe care l-au văzut. La 1500 kg el face să se cutremure rampa de oțel a camionului. Primul taur:
- Cred că pot să-i dau câteva vaci noului nostru prieten!. Al doilea:
- De fapt cred că am prea multe vaci în grijă. Mă pot lipsi și eu de câteva. Nu caut să mă cert cu nimeni. Cel de-al treilea taur începu să bată pământul cu copita, să-și miște amenințător coarnele și să pufnească. Primul taur:
- Tinere, nu fi nebun! Lasă-l să ia câteva din vacile tale ca să supraviețuiești!. Al treilea taur răspunde:
- Pe naiba! Poate să-mi ia toate vacile din partea mea. Eu vreau să mă asigur că știe că sunt taur!😂😂😂

8

Ursul se întâlnește cu vulpea.
- Auzi cumătră, când ne-o tragem și noi?
- Vai, nu se poate cumetre, specii diferite, tu mare eu mică, nu!
Pleacă ei mai departe, și vulpea aude dintr-un tufiș "Cucuriguuu". Bucuroasă intră în tufiș, care începe să se miște. După jumătate de ora iese ursul fericit:
- Băi, ce bine e să știi limbi străine!😂😂😂


9

Iepurașul stă la rând la supermarket-ul din poiană. Intră ursul și merge direct în fată. Supărat, iepurașul strigă la el să stea la rând. Ursul se întoarce și zice:
- A spus cineva ceva?
Tăcere, nimeni, nimic...
Ajunge și iepurașul și ia două sticle de vodcă. Se duce acasă, bea una, oftează, o bea și pe a doua, apoi se ridică, bate cu pumnul în masă și strigă:
- Eu, bă, eu!😅😅😅

10

Niște exploratori englezi mergeau prin junglă. Deodată, unul dintre ei cade într-o groapă (capcana întinsă de băștinași) în care se află un leu (căzuse mai înainte). Englezul începe să fugă împrejurul gropii. Leul fuge după el. Ceilalți stau pe margine și fac pariuri. La un moment dat, unul dintre ei strigă:
- Accelerează Smith, leul e chiar în spatele tău! Smith:
- Nu vă îngrijorați domnilor, eu am o tură în avans.😄😄😄

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii