Bancuri Mioritice cu Bula si Maria

Bancuri Amuzante cu Bula si Maria, Bancuri Mioritice, Bancuri Mioritice cu Bula, Bancuri Mioritice cu Bula si Maria, Bancuri Mioritice cu Maria, Bancuri noi cu Bula si Maria, Bancuri Haioase cu Bula si Maria, Bancuri Tari cu Bula si Maria

Bancuri Mioritice cu Bula şi Maria - Bancuri noi cu Bula și Maria




✔Bula la scoală. 

Începe doamna profesoară cu Maria, după cu Alex și la sfârșit cu Bula!!!.
 Prof: Maria, care este cel mai rapid lucru din lume?
 Maria: Gândul, doamna profesoară.
 Prof: De ce gândul Maria, explicăm-i?
 Maria: Păi, doamna profesoară, într-o dimineață stăteam în pat și ma gândeam la America, și într-o secunda eram deja acolo.
 Prof: Bravo Maria, ai un 10!!. Dar tu   Alex care crezi că e cel mai rapid lucru din lume?
 Alex: Lumina, doamna profesoară.  Prof: Dece lumina Alex?
Alex: Aseară când am ajuns acasă am aprins lumina și m-am iluminat tot într-o secunda. 
 Prof: Bravo Alex astăzi ai un 10!!!         Prof: Tu Bula care crezi ca e cel mai rapid lucru din lume? 
 Bula: Diarea doamna profesoare.         Prof: Diarea? De Ce?
 Bula: Pai n-am apucat nici să mă gândesc nici să aprind lumina și am făcut pe mine.
 Prof: Am înțeles, ai și tu un 10!!!

**************************************

✔Profesoara îi întreabă pe copii:

    - Copii ce este roșu aprins și puțin rotund?
    Sare Bulă și zice:
    - O mașină de pompieri!
    - Nu!.......Dar îmi place cum gândești......
    - Maria ce este lucru acela?
    - Maria spune: Un măr......
    - Bravo, Maria!
    Bulă spune: Eeeeeeee dar ce e lungă cu păr la capăt, o bagi în gură și-o scoți din gură?
    - Bulă noi nu vorbim așa la școală!!!!!
    - O periuță de dinți... dar îmi place cum gândiți!

**************************************

✔Bula trăia în sat de munte cu Maria lui. 

Într-o zi îi vine ordinul de recrutare.
Îi zice Mariei:
-Marie,vino cu mine la gară că eu n-am mai văzut lumea.
A doua zi merg ei la gara. Dimineață tare, noapte încă, apare lumina locomotivei. Bula ia un par şi așteaptă pe linie.(trenul:UUUUUU!UUU!). După două minute, Bula la spital în ghips. Maria îl ia acasă și-l așează ca la spital agățat cu picioarele în sus. Maria îi pune un ceai sa fiarbă. Ceainicul a început sa clocotească: uuuuuuuu!uuuuuu!). Bula se ridica repede din ghips ia un par și distruge ceainicul.
Maria vine speriată și-l întreabă:
-De ce l-ai distrus?
Bula: Asa trebuiesc bătuți de mici, ai văzut ce-ți fac când cresc mari?

**************************************

✔Bula îi spune Mariei:

-Maria, dacă te cațeri în copac iți dau 1 leu!
Maria se catară în copac, apoi merge acasă și îi zice mamei:
- Mama, mama, Bula mi-a dat 1 leu ca sa ma catar în copac.
- Vai, fiica mea, dar proasta mai ești! A vrut sa se uite la chiloții tai
A doua zi...
- Maria dacă te cațeri în copac iți dau 2 lei!
Maria se catară din nou în copac, apoi fuge acasă și-i spune mamei:
- Mamă, mamă, Bula mi-a dat 2 lei ca să mă cațăr în copac.
- Vai, fiica mea, nu ți-am zis că vrea să se uite la chiloții tai?
- Ba da, mamă! Dar de data asta nu mi-am mai luat chiloții pe mine.


**************************************

✔Mama o sună pe Maria, după noaptea nunții și întreabă:

- Maria ați făcut ce trebuia ?
- Nu mamă, că Bula nu este încă pregătit.
- Pai să vă explic eu : spune-i sa își bage ce are el mai gros în ce faci tu pipi.
A doua zi mama o sună şi o întreba iar pe Maria :
- Maria ați făcut ce trebuia ?
- Da mama, Bula e încă cu piciorul în wc!


**************************************

✔Bula vrea să meargă la femei.

BULA: tată îmi dai bani sa ma duc la femei ?
TATA: ține 100 $ și du-te !
Bula merge pe scări şi se întâlnește cu vecina Maria care îi zice:
Bula da-mi mie bani și hai la mine în apartament!
Bula a făcut ce i-a spus!
MARIA: suie-te pe mine!
Bula a făcut ce i-a spus !
MARIA: bag-o scoate-o bag-o scoate-o ......
BULA: scoate banii înapoi că văd că ești nehotărâta !


**************************************

✔Maria intri-o zi de vară urcă în tramvai, se agață de o țeavă si începe:

- Doamne cât de obosită sunt, și nu mai pot de cald! Apoi, începe să privească tânărul care era așezat lângă ea:
- Nu te supăra, băiete, ma lași să mă așez ca sunt și gravida!
-O, bineînțeles, răspunde tânărul educat. Dar de câte luni că burtă nu aveți?
- Pai, vezi, de vreun sfert de ora , ca de aia sunt asa obosita....


**************************************

✔Într-o zi vine Bula acasă la el cu Maria, viitoarea nevasta, sa o prezinte părinților sai.

 Se așează ei la masă, iar Lăbuş, câinele credincios al tatălui lui Bula, se așează la masă lângă Maria. Peste ceva timp pe Maria o scăpă un part... rușinată mai să se bage sub masă, da de unde. 
Tatăl lui Bula zice:
-Lăbuş, pleacă de aici!
O mai scăpa una pe Maria...
-Lăbuş pleacă mă de aici!
Văzând ca tatăl lui Bula crede ca Lăbuş este de vină Maria mai trage una, da mare de data asta. La care supărat tatăl lui Bula:
-Lăbuş, pleacă ma dracu de aici că se cacă asta pe tine!!!😂😂😂


**************************************

✔Bula și Maria proaspăt căsătoriți.

 Totul frumos , foarte romantici pana când Bula îi spune Marie-i:
Bula: femeie de acum când ma vezi cu 2 galeți de apa în mana, tu sa te duci să te dezbraci, să te pregătești că vin să te f😉t, că avem multă treabă și nu mai pierdem timpul cu preludiu.
într-o zi Bula alerga de zor cu 2 găleți de apă în mână prin ogradă;Maria se duce se dezbracă schimbă așternuturile și așteaptă. așteaptă 10 minute , 15 minute o oră două, se uită pe geam Bula tot alerga, până când vine acesta în casa și nervos țipă
Bula: da bine fa în pi😂a ma😉i, nouă ne arde casa și ție iți arde a f😄e


**************************************

✔Bula și Maria erau căsătoriți de 25 ani. 

Într-o vineri, Bula vede sub pat o valiză.
- Ce e cu valiza asta?
Maria se înroșește un pic și zice:
- Dragule, trebuie să iți mărturisesc ceva. Deschide valiza.
Se uita Bula în ea și găsește trei cartofi și 50.000 de dolari.
- Ce e cu cartofii ăștia?
- Dragule, de-a lungul căsniciei noastre, de câte ori te-am înșelat... am pus un cartof în valiza.
- Ei, lasă ca nu e asa de rău. Dar ce e cu cei 50.000 de dolari?
- Pai, de câte ori am adunat un kilogram de cartofi l-am vândut.



Trimiteți un comentariu

0 Comentarii